La Universitat Rovira i Virgili acull el I Seminari de Comunicació Estratègica

El Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili, amb el suport de la Càtedra URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació, organitza la 1a edició del Seminari de Comunicació Estratègica, que tindrà lloc el proper 4 d'abril a les 17h a la Sala de Graus del Campus Catalunya de la URV. L'acte, que comptarà amb la participació de diferents professionals del sector, girarà al voltant de temes com el branding i la reputació de marca, la comunicació organitzacional, la producció de comunicació corporativa i institucional i la comunicació externa i interna de les organitzacions.

El seminari comptarà amb la visió experta del Director de Comunicació de BASF Espanya, Xabier Ribera, qui oferirà una xerrada sobre "El repte de ser estratègics". El programa de l'acte continuarà amb "Les claus de la comunicació estratègica", una taula rodona en la qual participaran tres graduats del Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc de la URV, que actualment desenvolupen diverses funcions en el Departament de Comunicació de diferents organitzacions. Moderats pel Coordinador del Masterdec, Enric Castelló, hi intervindran Susana Candel (Grup Balfegó), Verònica Guirguis (Vèrtex Comunicació) i Diego Pérez (Hospital Joan XXIII de Tarragona). Al final de l'acte, s'obrirà un torn de preguntes, amb l'objectiu de fomentar el debat, afavorir l'intercanvi de visions i resoldre els dubtes que es generin.

El perfil d'assistents al seminari és professional i acadèmic. L'acte, que és obert al públic i gratuït, està pensat principalment per als estudiants de grau de 4t curs i que estiguin interessats a especialitzar-se en la comunicació estratègica. Per assistir a l'acte, és necessari enviar un correu de confirmació a sdec@urv.cat.