Anna Sendra visita la Oslo Metropolitan University

Durant l'estada, està previst que Sendra participi en reunions de recerca i imparteixi diverses classes a la universitat noruega

La professora del Departament d'Estudis de Comunicació Anna Sendra es troba actualment a la ciutat d'Oslo realitzant una estada a la Oslo Metropolitan University (OsloMet), gràcies a l'ajut complementari per activitats formatives de la seva beca FI-DGR (AGAUR).

Des de dilluns 19 fins al divendres 23 de febrer, la professora de la URV impartirà una classe sobre comunicació en salut i Instagram al curs 'Information, Communication and Social Media' a estudiants de grau d'aquesta universitat, oferirà un workshop als doctorands de la Faculty of Health Sciences de la OsloMet sobre com investigar en xarxes socials i salut, i participarà en diverses reunions amb investigadors experts en aquest camp d'estudi.

Podeu veure la pàgina de la facultat de la universitat noruega aquí: