Comença "Jocs en família", a l'escola El Serrallo, amb la participació del DEC

La prova pilot forma part de l'"Aula de jocs", del Projecte Pont del Consell Social de la URV sobre jocs i aprenentatge

La primera sessió de l'activitat 'Jocs en Família' va començar a l'Escola El Serrallo el dijous 23 de novembre. En aquesta ocasió van participar-hi més de 15 famílies amb infants d'edats entre els 3 i els 10 anys. La sessió va estar dinamitzada pels professors de la URV Lluís Piñol i Jan Gonzalo, promotors del projecte, juntament amb estudiants voluntaris de la mateixa Universitat.

Aquesta activitat forma part del 'Projecte Pont del Consell Social de la URV sobre jocs i aprenentatge "aula de jocs"', en el que hi participen les escoles del Serrallo i de Pràctiques de la ciutat de Tarragona.

El projecte és una prova pilot amb la què es pretén demostrar com els jocs de taula contribueixen a la millora de les competències bàsiques dels infants. Amb l'activitat, a més, es vol contribuir a què les famílies recuperin el bon costum de seure plegades per compartir temps d'oci amb els jocs de taula.

'Jocs de taula' és una activitat oberta a totes les famílies amb infants a primària. Les sessions tindran lloc dos dijous al mes, de 16'15 a 17'30h, fins al mes de maig. La primera sessió va resultar molt entretinguda i totes les famílies van passar una estona molt divertida provant jocs que promouen la col·laboració, el raonament lògic o la comunicació oral.

A partir d'aquesta activitat, els jocs de taula s'aniran introduint en les aules i els patis de l'escola per contribuir a treballar diferents competències d'una forma més lúdica i interactiva.