Arriba la sisena edició del Premi Dani Montesinos per promocionar els joves periodistes

Els estudiants de periodisme poden presentar els seus projectes fins el 27 de març i el guardonat podrà realitzar una estada en pràctiques al Canal GOL

El Premi Dani Montesinos, convocat pel Torneig Internacional de Futbol Base MIC - Mediterranean International Cup, aquest any també amb col·laboració de MEDIAPRO, vol promoure el periodisme esportiu i impulsar la cantera de joves periodistes.

Les candidatures es poden presentar des del 19 de desembre fins el dilluns 27 de març de 2017 i el guardó reconeixerà el projecte periodístic presentat a més a més de permetre, a qui l'obtingui, una estada en pràctiques al Canal GOL de televisió.

Aquests premis volen recordar la figura del periodista Dani Montesinos, de La Sexta, que va morir en un accident de trànsit. Els treballs presentats han de girar a l'entorn de la temàtica del futbol base o bé de les categories territorials en qualsevol de les seves vessants. Com a requisit bàsic, s'ha de ser estudiant de qualsevol dels estudis de grau de Periodisme o bé dels postgraus i màsters de Periodisme Esportiu. Els projectes poden ser presentats en català o castellà i en qualsevol format -premsa escrita, premsa digital, fotografia, ràdio o televisió-, independentment de si s'elaboren expressament per aquests premis, si ja s'han publicat en un mitjà de comunicació o si són el resultat d'un treball acadèmic.

Per conèixer millor les bases del premi es pot consultar la web micfootball.com