S'INAUGURA EL MÀSTER EN CONTINGUTS TELEVISIUS D'ENTRETENIMENT

El passat dilluns 24 d'octubre, a la Sala de Graus del Camupus Catalunya, va tenir lloc la sessió inaugural del curs 2016/2017 del Màster que ofereix la Universitat Rovira i Virgili juntament amb Gestmusic Endemol.

La sessió va començar amb una presentació a càrrec de Laia Quílez i Maria Dalmases, co-directora del Màster i coordinadora acadèmica, respectivament, que van donar la benvinguda al nou curs acadèmic. Tot seguit, Tinet Rubira, co-director del Màster i director de Gestmusic, va oferir un col·loqui sota el títol «Crear i produir continguts per a televisió». Finalment va tancar l'acte parlant sobre «La importància de la televisió en l'entreteniment» el Dr. Manuel Palacio, catedràtic de Comunicació i Publicitat de la Universitat Carles III de Madrid.

El Màster en continguts televisius d'entreteniment està a la disposició de tots aquells que vulguin adquirir habilitats per desenvolupar-se en els àmbits de creació i comercialització de continguts televisius d'entreteniment. Podeu trobar més informació a: http://www.fundacio.urv.cat/master_en_contenidos_televisivos_de_entretenimiento/of_es/es/MCOTEL-M3-2016-4