La setena edició del Máster en Comunicació Estratègica (Masterdec) comença amb una conferència sobre màrqueting digital a les xarxes socials

La setena edició del Màster en Comunicació Estratègica de la URV (Masterdec) començarà aquest dilluns amb una xerrada titulada «Marketing digital en las redes sociales: cómo obtener los mejores resultados de la publicidad en medios sociales», per part de Juan A. Robles, co-fundador i VP Customer Success d'Adsmurai.

La conferència tindrà lloc el 3 d'octubre a les 17.30 hores a la Sala de Juntes del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona. Juan A. Robles és un enginyer informàtic format a la URV i a la Universitat Politècnica de Catalunya que des de fa tres anys està al capdavant d'Adsmurai, una startup de Barcelona que és partner de Facebook, Instagram i Twitter. La setmana passada va ser als headquarters de Twitter a San Francisco, ja l'empresa ha estat seleccionada com a finalista al #Promote Chance API Challenge, un concurs per empreses que es dediquen a promocionar en aquesta xarxa social.

Com ha estat habitual al llarg de la història del Masterdec, aquest any també compta amb un perfil d'estudiant molt internacional, amb procedències d'Argentina, Equador, Mèxic, Perú i Xina, a més de catalans. El Masterdec està focalitzat en les àrees de comunicació corporativa, institucional i política, amb accent en els temes relacionats amb els sectors de la indústria, els serveis, el turisme i la comunicació del patrimoni.

El Masterdec 16/17 ha obert un període extraordinari de preinscripció fins el 7 d'octubre i ofereix ajudes a la matrícula en el marc de la Càtedra URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació de la URV. Per a més informació: www.masterdec.net

Cal confirmar assistència a sdec(ELIMINAR)@urv.cat