La doctoranda Natàlia Lozano, guanyadora del premi del públic del concurs "Vols saber què investigo"?

El concurs "Vols saber què investigo?" té l'objectiu d'incentivar els investigadors i les investigadores joves a divulgar el desenvolupament i els resultats de la seva feina com a científics i promoure l'accés de la societat a la recerca que es fa a la URV utilitzant nous formats de divulgació.

Els participants havien d'explicar la seva recerca de manera entenedora, atractiva, sintètica, divertida i en forma de monòleg per tal que el públic, format per estudiants amb diversos nivells de coneixement científic, pogués entendre les diferents investigacions dels concursants. Natàlia Lozano va presentar el monòleg "La comunicació de riscos alimentaris als social media. El cas dels cogombres assassins".