Acte inaugural del MÀSTER EN CONTINGUTS TELEVISIUS

Sala de Graus, Facultat de Lletres, URV

el proper dilluns 23 d'octubre tindrà lloc l'Acte inaugural del Màster en continguts televisius d'entreteniment que, des de fa cinc anys, gestionem des del Departament d'Estudis de Comunicació conjuntament amb la productora Gestmusic Endemol.

En aquesta cinquena edició comptarem amb la presència de Jordi Bosch, periodista i president d'Endemol Shine Iberia, un grup de companyies de producció televisiva amb un catàleg de programes que inclpu títols com Gran HermanoMasterchef¡Ahora Caigo! o Tu cara me suena.

Aquest serà l'ordre de les intervencions:

16.00h. Presentació acadèmica del Màster. Organització, calendari i logística del curs. A càrrec de la Dra. Laia Quílez (co-directora del Màster) i  Maria Dalmases (Coordinadora del Màster).

16.45h. Conferència LA PRODUCCIÓ TELEVISIVA EN EL SEGLE XXI, a càrrec de Jordi Bosch, president d'Endemol Shine Iberia.

18h. Pausa

18.30h. Inici de les classes a càrrec del professor Josep Maria Grau.

Hi sou tots/es convidats!