Aprèn a comunicar per les entitats esportives

Aula 309 del Campus Catalunya de 16:00 h a 21:00 h

El Departament d'Estudis de Comunicació amb la col·laboració dels Jocs Mediterranis 2017 i la Diputació de Tarragona organitza el taller "EINES I TÈCNIQUES EFECTIVES DE COMUNICACIÓ PER LES ENTITATS ESPORTIVES" dins de la Universitat d'Estiu de la URV.

L'objectiu principal del curs és oferir pautes efectives per millorar la comunicació de les entitats esportives per difondre la seva activitat, els seus valors i la seva imatge a la societat. Amb l'ajuda de professionals dels àmbits de la comunicació i l'esport, els assistents coneixeran els processos de producció dels mitjans amb la finalitat de dissenyar, planificar i redactar bons materials de comunicació. La jornada s'adreça a membres de juntes directiva, esportistes, responsables d'àrea de comunicació, periodistes, publicistes i qualsevol persona que vulgui millorar la presència de les entitats esportives als mitjans de comunicació.

Adreçat a: membres de juntes directives, esportistes, responsables de l'àrea de comunicació, periodistes, publicistes o qualsevol persona que vulgui millorar la presència d'entitats esportives als mitjans de comunicació. Amb l'ajuda de professionals dels àmbits de la comunicació i l'esport, els assistents coneixeran els processos de producció dels mitjans amb la finalitat de dissenyar, planificar i redactar bons materials de comunicació.

Data: 26 de juny de 2015
Lloc: Aula 309 del Campus Catalunya