Acte inaugural Masterdec 2018-17

Sala de juntes. Campus Catalunya, URV

El proper dimecres 4 d'octubre a les 17.00 hores, a la Sala de juntes del Campus Catalunya, tindrà lloc la conferència inaugural del Máster en Comunicació Estratègica a la Societat del Risc 2017-18, 8ena edició.

Comptarem amb Miquel de Moragas Spà, Catedràtic Emèrit de la Universitat Autònoma de Barcelona, i un dels pioners dels estudis de la comunicació a l'Estat espanyol. Moragas dissertarà sobre el tema "Cambios en la Comunicación del siglo XX al S. XXI" i de ben segur que ens enlluerna amb un munt de qüestions relacionades amb la comunicació de les ciutats, la comunicació institucional i de grans esdeveniments esportius, etc. Recentment ha publicat el llibre Barcelona, ciutat simbòlica (2016).

Preguem que confirmeu assistència a Secretaria del Departament: sdec@urv.cat