"Gastronomia, addicció i cinema", la nova exposició-performance del CRAI Catalunya

Del 12 de desembre al 14 de gener de 2017

CRAI Catalunya - Av. Catalunya, 35

Del 12 de desembre fins al 14 de gener podreu gaudir d'aquesta exposició comissariada pels alumnes de disseny gràfic de 2n grau de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Rovira i Virgili, sota la coordinació del professor Lluís Miquel i Prats.

Tres paraules i tres conceptes: "Gastronomia", "Addicció" i "Cinema". Aquestes són el fil conductor al voltant del qual gira l'original exercici de comunicació audiovisual. Al CRAI del Campus Catalunya hi trobareu, als llocs més insospitats, làmines amb aquestes paraules impreses -negre sobre blanc- que fan reflexionar sobre els conceptes que representen.

L'alumnat de periodisme ha creat el hàshtag #paraulaconcepte per tal que es pugui opinar via Twitter, com a part de l'activitat.