Dos alumnes del DEC presenten el seu documental "Història d'un procés"

Aula Magna de la URV del Campus Catalunya a les 19h

El dimarts vinent 24 de novembre a les 19 h a l'aula Magna de la URV del Campus Catalunya es presentarà el Treball de Fi de Grau "Història d'un procés".

"Història d'un procés" és un projecte coproduït per Xavier Balsells i Anna Mateo, estudiants Comunicació Audiovisual. El treball té com a objectiu crear una línia cronològica sobre el procés del dret a decidir el futur de Catalunya. Una línia que recull l'opinió de diverses persones que han pres part directament o indirectament del procés. Ramon Tremosa, Santi Vidal, Carme Forcadell, Muriel Casals o Núria de Gispert són alguns dels participants en el treball.

A l'acte de presentació hi assistiran: Antoni Castellà, exmembre d'UDC, fundador de Demòcrates i exsecretari d'Universitat i Recerca de Catalunya; Dolors Genovès, directora del "hola, Europa!" i professora de comunicació a la URL; Laura Castel, política i exmembre de les comissions territorial del 9N; i Matias Vives, advocat i polític. Aprofitant l'acte de presentació es farà una taula rodona amb ells per parlar sobre l'evolució del procés de Catalunya.