Inaugurem el Màster en continguts televisius d'entreteniment

Sala de Graus, Campus Catalunya a les 16 h.

Dilluns vinent, 19 d'octubre, inaugurem el Màster en continguts televisius d'entreteniment que, com sabeu, gestionem des del Departament d'Estudis de Comunicació conjuntament amb la productora Gestmusic Endemol.

En aquesta tercera edició, comptarem amb dues conferències inaugurals: una de la mà del catedràtic de Comunicació Audiovisual de la Universidad Carlos III de Madrid, Manuel Palacio, qui ens parlarà de la situació actual dels estudis sobre televisió d'entreteniment; i una altra que durà a terme Tinet Rubira, director de Gestmusic i de programes com Operación Triunfo, Tu cara me suena o El número uno.

La inauguració tindrà lloc a la Sala de Graus i aquest seria l'ordre de les intervencions:

16.00h. Presentació acadèmica del Màster. Organització, calendari i logística del curs. A càrrec de la Dra. Laia Quílez (co-directora del Màster) i Maria Dalmases (Coordinadora del Màster).

16.15h. Conferència "Análisis del panorama televisivo del último año", a càrrec de Tinet Rubira, Director de Gestmusic Endemol.

17.00h. Conferència "La importancia y la legitimación de la televisión de entretenimiento", a càrrec del Dr. Manuel Palacio, catedràtic de la Universidad Carlos III de Madrid.

Hi esteu tots/es convidats!